Om je pakket te volgen, heb je het verzendnummer of tracking-ID nodig dat door NIKKO is verstrekt bij het verzenden van het pakket. Dit nummer is meestal te vinden op de verzendlabel of in de bevestigings-e-mail die je hebt ontvangen van de vervoerder.
Met het verzendnummer kun je de status van het pakket online volgen op de website van de vervoerder. (Post NL) Meestal kun je het nummer invoeren op de homepage van de website en dan worden de actuele details van de verzending weergegeven, zoals de huidige locatie en de verwachte aankomsttijd.
Sommige vervoerders bieden ook de mogelijkheid om e-mail of sms-notificaties te ontvangen wanneer er wijzigingen in de status van het pakket plaatsvinden. Dit kan handig zijn als je op de hoogte wilt blijven zonder zelf het pakket te hoeven volgen.
Houd er rekening mee dat het volgen van een pakket niet altijd mogelijk is, afhankelijk van de vervoerder en het type verzending. Als je vragen hebt over het volgen van een specifiek pakket, neem dan contact op met de vervoerder voor meer informatie.